Aktuellt
Prognos: Så utvecklas tv-tittandet till 2025
Adons Peter Nilsson räknar på hur tv-tittandet kommer att utvecklas till och med 2025. Och det finns en viktig målgrupp man som tv-köpare inte bör missa.
Allt färre skänker pengar till välgörenhet
2017 gav 73 procent av Sveriges invånare pengar till välgörenhet, men under 2023 sjönk siffrorna till 57,5 procent. Detta enligt den senaste undersökningen Orvesto Konsument. Med 61,2 procent hamnar dock Örebro län på plats tre i landet.
Allt färre svenskar skänker pengar till välgörenhet
Värnamo.nu, 2023-12-29 05:30Publicerat på webb. Läs hela artikeln här
Skåningar skänker mindre pengar till välgörenhet
det visar siffror från mediebyrån Adon. Endast Västmanland och Värmland är sämre än skåningar. Emilia Johansson från Skåne Stadsmission berättar vad detta kan innebära.
Svenskar skänker mindre pengar till välgörenhet – tydlig trend
Finanstid, 2023-12-19 09:39Publicerat på webb. Läs hela artikeln här
Utmanande med målarbete i tuffare tider – här är strategierna
Bryt ned de långsiktiga målen till kortsiktiga, investera i kompetensutveckling och fira delsegrar. Då håller du både uppe motivationen hos medarbetarna och rör verksamheten i rätt riktning även i tuffare tider.
Adon hämtar från Essencemediacom
När Adon rekryterar till insightavdelningen faller valet på Sara Millberg, tidigare på Essencemediacom.
Sara Millberg blir Insight Director på AdOn
Cision Wire Sweden, 2023-10-23 09:00Publicerat på webb. Läs hela artikeln här
Juryn som utser årets 100-wattare är här
Ta del av alla 70 namn som fått hedersuppdraget på Resumé.
Här är juryn för 100-wattaren 2023
Dagens Opinion, 2023-10-10 11:11Publicerat på webb. Läs hela artikeln här
Tillväxt för Adon 2023
Mediebyrån Adon har en positiv tillväxt under det brutna räkenskapsåret 2022/2023.